Ben je op zoek naar antwoorden op uw vragen? Bekijk hieronder de categorieën en kijk of uw antwoord erbij staat. Mocht dat niet het geval zijn kunt u altijd contact met ons opnemen.
Het apparaat geeft een storingsmelding, werkt niet of niet naar behoren.
2. Checklist controleren
Controleer eerst of de storing verholpen kan worden via één van de punten van de “Checklist storingen”
3. Storing aanmelden
Voor het melden van een storing kun je gebruik maken van onze online formulieren. Selecteer het juiste merk en vul de gevraagde gegevens in. Wij zullen de melding in behandeling nemen en er voor zorgen dat de juiste servicemonteur contact met jou opneemt. Je kunt de melding uiteraard ook telefonisch doorgeven op telefoonnummer (0594) 50 21 50.
4. Storing wordt verholpen
De servicemonteur van het juiste merk zal een passende afspraak met jou inplannen zodat de storing snel en vakkundig verholpen kan worden. Indien de door jou opgegeven storing onverhoopt niet naar tevredenheid is opgelost verzoeken wij jou dit aan ons kenbaar te maken. Wij zullen dan in onderhandeling treden met de desbetreffende fabrikant.
Storing aanmeld formulier
STORINGEN DIE SPOED HEBBEN GRAAG VIA DE TELEFOON MELDEN
Checklist storingen
✅ Staat er stroom op het stopcontact? ✅ Is er een stop gesprongen? ✅ Is de trekschakelaar ok? ✅ Staat de kraan open? ✅ Komt er ook water uit de kraan? ✅ Geen knik in de slang(en)? ✅ Pompfilter gereinigd? ✅ Zit de deur goed dicht? ✅ Staat de gaskraan open? ✅ Is er gasdruk? ✅ Eén zone van kookplaat defect? LET OP!! Groepenkast goed controleren.
Garantie
Zo zit het met de garantie van het product
Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een product in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Daarnaast geldt voor alle producten een fabrieksgarantie. Deze fabrieksgarantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Merk op dat indien dat bij producten welke bedoeld zijn voor consumentengebruik blijkt dat deze bedrijfsmatig zijn ingezet de fabrieksgarantie automatisch terugvalt naar 1 jaar
De fabrieksgarantie op witgoed-, huishoudelijke en inbouwapparaten is 2 jaar. Prieto neemt een actieve rol in de begeleiding van garantiegevallen. Wij adviseren u bij gebreken in eerste instantie contact met ons op te nemen, regelmatig is het probleem ook al telefonisch te verhelpen en anders helpen wij u hiermee verder.
Standaard fabrieksgarantie Fabrieksgarantie houdt in dat het product door de fabrikant wordt hersteld of door Prieto als gecertificeerd reparatiebedrijf. Bij groothuishoudelijke apparatuur zoals wasautomaten, koelkasten en inbouwapparatuur komt Prieto of de fabrikant aan het huis om het probleem te verhelpen. Klein huishoudelijk producten dienen opgestuurd te worden of te worden aangeboden bij Prieto.
Inmiddels hanteren diverse merken een langere garantieperiode zodat u als klant meer zekerheid heeft.
Foto’s gemaakt door Grietien van der Wal | Website ontwerp en realisatie door Wites
Beheer cookie toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.