Selecteer een pagina

Betalen

Ben je op zoek naar antwoorden op uw vragen? Bekijk hieronder de categorieën en kijk of uw antwoord erbij staat. Mocht dat niet het geval zijn kunt u altijd contact met ons opnemen.

Betalen

Veilig en gemakkelijk

Betaalmogelijkheden

iDeal
Heb je een Nederlandse bankrekening en doe je aan internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank, Triodos Bank of van Lanschot bankiers? Dan heb je toegang tot iDEAL, de gemakkelijkste manier van betalen op internet.

Voordelen iDEAL ten opzichte van andere betaalmethoden:

  • iDeal is de meest gebruikte online betaalmethode in Nederland.
  • iDEAL is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren.
  • iDEAL wordt ondersteund door bijna alle Nederlandse banken.
  • Toegang tot internetbankieren van een van de deelnemende banken is voldoende om gebruik te kunnen maken van iDEAL.
  • Controle en overzicht op de betaling.

 

Betaling mislukt

Het kan gebeuren dat er geen geld is afgeschreven van je rekening. In dit geval hebben wij de bestelling niet juist ontvangen en kunnen wij de bestelling niet uitleveren. Je kan de bestelling opnieuw plaatsen. Ook kan het voorkomen dat er wel geld is afgeschreven maar dat je geen orderbevestiging hebt ontvangen. Heb je deze na een uur niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice op nummer (0594) 50 21 50. Wij kijken graag voor je na waar het mis is gegaan.

Facturen

Jouw factuur ontvangt je na het plaatsen van de bestelling. De eerste bevestiging na bestelling is geautomatiseerd en volgt direct op het plaatsen van een bestelling. De tweede bevestiging volgt enkele uren later of de volgende werkdag en bevat je factuur, welke tevens het garantiebewijs is.

Prijzen en prijswijzigingen

Alle op onze website vermelde prijzen zijn inclusief BTW en onder voorbehoud van kennelijke typefouten. Indien na het sluiten van de overeenkomst een prijsverhoging of prijsverlaging van een besteld product optreedt, zal deze wijziging geen invloed hebben op de overeengekomen prijs, met uitzondering van de wettelijke bepalingen (zoals BTW en verwijderingsbijdrage).
In dit laatste geval heeft de klant recht op het annuleren van de overeenkomst.

Terugbetalingen

Hoe betalen we je terug?
Hoe wij je terugbetalen ligt volledig aan op welke manier je hebt betaald.

Heb je met iDEAL betaald? Dan boeken wij de betaling terug op jouw rekening. Heb je maar een deel van je bestelling retour gestuurd? Dan storten we het geld naar jouw opgegeven rekeningnummer. Wanneer je rekeningnummer niet bekend is, vragen we je vriendelijk deze aan ons door te geven. Heb je jouw bestelling zelf afgehaald bij ons afhaalpunt? Dan vragen wij je rekeningnummer zodat we het bedrag kunnen terugstorten.

Waar kan ik de status van mijn terugbetaling vinden?
De status van je terugbetaling kun je helaas niet ergens terugvinden, maar we verzekeren je dat de betaling binnen 3 werkdagen na afhandeling van de retourzending is gedaan.

Ik heb geen terugbetaling ontvangen.
Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op je rekening staat. We betalen altijd 3 werkdagen na afhandeling van de retourzending. Staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact met ons op.