Selecteer een pagina

Bestellen

Ben je op zoek naar antwoorden op uw vragen? Bekijk hieronder de categorieën en kijk of uw antwoord erbij staat. Mocht dat niet het geval zijn kunt u altijd contact met ons opnemen.

Bestellen

Product kiezen, Bezorgmethode selecteren en afronden 

Bestelstappen

Op onze website kun je op ieder gewenst moment een bestelling plaatsen. Bestellen is eenvoudig en snel, doorloop de volgende stappen in ons bestelproces:

1. Kies de gewenste producten
Plaats het gewenste product in je digitale winkelmandje door op de groene “Bestel” knop te klikken. Kies indien van toepassing de gewenste aanbevolen accessoires voor het gekozen product. Je kan nu verder winkelen of je kan het product direct bestellen door te klikken op de knop “Verder naar bestellen”.

2. Bezorgen of ophalen
Kies of je de producten wilt laten thuisbezorgen of liever direct wilt afhalen bij ons afhaalcentrum.

  • Indien je er voor kiest om de producten zelf af te halen heb je deze vaak dezelfde dag al in huis. Bovendien krijg je dan nog een leuke afhaalkorting.
  • Bij thuisbezorging leveren wij je aankoop tot over de drempel van je woning. (Bij appartementencomplexen zonder lift bezorgen wij tot en met de vierde verdieping).
  • Je kunt echter ook kiezen voor onze extra service “Thuisbezorgd en aangesloten”. De bestelling wordt dan op de juiste plek in huis geplaatst zodat je niet zelf hoeft te tillen. We pakken de bestelling tevens voor je uit, verwijderen eventuele transport- beveiliging en sluiten het apparaat voor je aan. Het verpakkingsmateriaal nemen we weer mee.

3. Je bestelling afronden
Om je bestelling af te ronden vul je eerst je persoonlijke gegevens in. Selecteer vervolgens de gewenste betaalmethode. Controleer nu op de overzichtspagina of alle gegevens kloppen en klik op ‘Bestelling afronden’.

Bestelling annuleren of wijzigen

Het is mogelijk om een zojuist geplaatste bestelling weer te annuleren. U kunt dit eenvoudig doen door contact met ons op te nemen via 0594 502 150. Doe dit wel zo snel mogelijk want wij gaan nadat u een bestelling hebt geplaatst namelijk direct aan de slag met het klaarmaken en opsturen van uw bestelling. Annuleren kan alleen als u bestelling het magazijn nog niet heeft verlaten.

Bestelling wijzigen
Wil je de naam of adres van je bestelling wijzigen? Wij  helpen u graag gelijk uit de brand. Bel zo snel mogelijk naar 0594 502 150.

Wanneer ontvang ik de factuur?

Zodra u binnen onze webshop een bestelling hebt geplaatst ontvang u van ons per e-mail een bestelbevestiging. De factuur is hierbij bijgesloten en is tevens uw garantiebewijs. In de bestelbevestiging staat bovendien de geplande afleverdatum vermeld.

Aanvullende diensten van Prieto

Standaard leveren onze bezorgers uw bestelling bij de voordeur van uw woning af. Indien gewenst nemen ze uw oude apparaat gratis weer mee terug. Zorg er dan wel voor dat deze droog en schoon klaar staat bij je voordeur. Indien gewenst levert Prieto nog aanvullende diensten bij de aanschaf van de volgende producten:

  • Wasmachine of droger
  • Koelkast en vriezer
  • Keukenapparatuur
  • Inbouwapparatuur

Vraag naar alle extra services met de bijhorende kosten.

Algemene voorwaarden

Bekijk hier onze Algemene Voorwaarden