Ben je op zoek naar antwoorden op uw vragen? Bekijk hieronder de categorieën en kijk of uw antwoord erbij staat. Mocht dat niet het geval zijn kunt u altijd contact met ons opnemen.
Product kiezen, Bezorgmethode selecteren en afronden
Bestelstappen
Op onze website kun je op ieder gewenst moment een bestelling plaatsen. Bestellen is eenvoudig en snel, doorloop de volgende stappen in ons bestelproces:
1. Kies de gewenste producten Plaats het gewenste product in je digitale winkelmandje door op de groene “Bestel” knop te klikken. Kies indien van toepassing de gewenste aanbevolen accessoires voor het gekozen product. Je kan nu verder winkelen of je kan het product direct bestellen door te klikken op de knop “Verder naar bestellen”.
2. Bezorgen of ophalen Kies of je de producten wilt laten thuisbezorgen of liever direct wilt afhalen bij ons afhaalcentrum. Indien je er voor kiest om de producten zelf af te halen heb je deze vaak dezelfde dag al in huis. Bovendien krijg je dan nog een leuke afhaalkorting. Bij thuisbezorging leveren wij je aankoop tot over de drempel van je woning. (Bij appartementencomplexen zonder lift bezorgen wij tot en met de vierde verdieping). Je kunt echter ook kiezen voor onze extra service “Thuisbezorgd en aangesloten”. De bestelling wordt dan op de juiste plek in huis geplaatst zodat je niet zelf hoeft te tillen. We pakken de bestelling tevens voor je uit, verwijderen eventuele transport- beveiliging en sluiten het apparaat voor je aan. Het verpakkingsmateriaal nemen we weer mee.
3. Je bestelling afronden Om je bestelling af te ronden vul je eerst je persoonlijke gegevens in. Selecteer vervolgens de gewenste betaalmethode. Controleer nu op de overzichtspagina of alle gegevens kloppen en klik op ‘Bestelling afronden’.
Bestelling annuleren of wijzigen
Het is mogelijk om een zojuist geplaatste bestelling weer te annuleren. Je kunt dit eenvoudig doen door contact met ons op te nemen via 0594 502 150. Doe dit wel zo snel mogelijk want wij gaan nadat je een bestelling hebt geplaatst namelijk direct aan de slag met het klaarmaken en opsturen van jou bestelling. Annuleren kan alleen als je bestelling het magazijn nog niet heeft verlaten.
Bestelling wijzigen Wil je je naam of adres van je bestelling wijzigen? Wij helpen je graag gelijk uit de brand. Bel zo snel mogelijk naar 0594 502 150.
Wanneer ontvang ik de factuur?
Zodra je binnen onze webshop een bestelling hebt geplaatst ontvang je van ons per e-mail een bestelbevestiging. De factuur is hierbij bijgesloten en is tevens jouw garantiebewijs. In de bestelbevestiging staat bovendien de geplande afleverdatum vermeld.
Aanvullende diensten van Prieto
Standaard leveren onze bezorgers jouw bestelling bij de voordeur van jouw woning af. Indien gewenst nemen ze jouw oude apparaat gratis weer mee terug. Zorg er dan wel voor dat deze droog en schoon klaar staat bij je voordeur. Indien gewenst levert Prieto nog aanvullende diensten bij de aanschaf van de volgende producten:
- Wasmachine of droger - Koelkast en vriezer - Keukenapparatuur - Inbouwapparatuur - Vraag naar alle extra services met de bijhorende kosten.
Foto’s gemaakt door Grietien van der Wal | Website ontwerp en realisatie door Wites
Beheer cookie toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.